Participem a la iniciativa de la Voz del paciente de Cinfa

“La voz del paciente” és una acció solidària de Cinfa que busca donar visibilitat i suport econòmic a les associacions de pacients del nostre país, que desenvolupen una tasca fonamental a l’hora de recolzar els pacients i els seus familiars.

De nou, en aquesta quarta edició, lliuraran 100 aportacions de 2.500 euros cadascuna per posar en marxa projectes d’atenció física, mental i emocional adreçats als pacients, persones amb discapacitat o familiars cuidadors.

La Fundació La Nineta dels Ulls hem presentat el projecte “Programa d’empoderament i eduació per als pacients de retinoblastoma i les seves famílies”. L’objectiu del projecte és educar els pacients de retinoblastoma i les seves famílies per reduir la seva por, ansietat i estrès abans de les proves, revisions i tractaments a què se sotmetran.

Necessitem el màxim suport per aconseguir ser una de les 100 entitats amb més vots!