Equip

equipAndreaBosque

Andrea Bosque

Tècnica Superior en Educació Infantil i Graduada en Logopèdia. Pacient diagnosticada de retinoblastoma l'any 1995. El meu objectiu és donar suport i visibilitat a totes les famílies.

equipMartin

Martín Morichetti

Nascut el 1978 i diagnosticat de retinoblastoma quan tenia dos anys i mig. Com que el tumor estava molt avançat, em van haver d’enuclear l’ull dret. No recordo la vida abans d’allò i mai m’ha suposat un obstacle: condueixo des dels 17 anys, he fet natació i futbol, i toco la bateria. Tinc una dona i dues filles meravelloses i mai m’he sentit diferent, ni incapaç de fer el que volgués.

equipMarTomas

Maria del Mar Tomás Cascalló

Arquitecta. Mare d’en Ferran Sanginés, diagnosticat de retinoblastoma bilateral als 6 mesos d’edat en veure que desviava l’ull. Amb l’Oscar Sanginés, dirigim l'oficina COOP Arquitectos, amb seu a Ciutat de Mèxic. Ens encanta la nostra feina i viatjar molt! Actualment estem en tractament a l’Hospital Sant Joan de Déu i en Ferran segueix essent un nadó amb moltíssimes ganes de jugar i descobrir el mon.

Retratos Mar Tomas y Óscar Sanginés, COOP. Mextrópoli 2018, Alameda Central, CDMX.

Oscar Sanginés Coral

Arquitecte. Pare d’en Ferran Sanginés, al que van diagnosticar retinoblastoma bilateral als 6 mesos d’edat en veure que desviava l’ull.

equipTereCastillo

Tere Castillo Ferré

Administrativa. Gestió d’amics i amigues. Merchandising.

equipTeresaJulia

Teresa Julià Ferré

Enginyera Tècnica en Agroalimentària. Organització d’esdeveniments solidaris.

equipMartaBagüesBautista

Marta Bagüés Bautista

Traducció de la página web de la Fundació. Filologia anglesa i traducció.

equipLauraAguilo

Laura Aguiló Castillo

Graduada en Educació Primària i Màster en Psicopedagogia. Llenguatge de signes. Gestió de xarxes socials a la Fundació.

equipSergiAguilo

Sergi Aguiló Castillo

Graduat en bioinformàtica. Master's degree in Innovation and Research in Informatics - Data Science. Gestió de la web a la Fundació.

equipAnnaRams

Anna Rams Casadó

Graduada en comunicació audiovisual. Producció i edició de material multimèdia a la Fundació.

equipDalilaKur

Dalila Kur

Graduada en comunicació audiovisual, publicitat i relacions públiques. Suport en difusió i gestió de xarxes socials.

Elisenda Villares Vilella

Graduada en Dret. Màster d’Advocacia i Pràctica Jurídica. Màster en Dret del Treball i Seguretat Social. Especialització lletrada en violència de gènere. Assessorament jurídic a les famílies.

rosamaria

Rosa Maria Valls Busca

Llicenciada en Psicòloga clínica. Assessorament psicològic a famílies.

Tria:
Vols aplicar el teu donatiu a la deducció prevista en la legislació de l’IRPF?​

El formulari s'ha enviat amb èxit

Moltes gràcies!