Jornada de les superheroïnes i dels superherois

I tu, quin superpoder tens?

La Fundació La Nineta dels Ulls us convida a participar a la 3a Jornada de les superheroïnes i dels superherois. En aquesta jornada us suggerim un seguit de propostes per treballar el respecte i la tolerància cap a la diferència, i l’acceptació i reconeixement de les pròpies capacitats personals que sumen cap a un bé comú. I així, reivindicar que tots els infants i adolescents poden ser una superheroïna o un superheroi.

Amb la jornada de les superheroïnes i els superherois, la Fundació La Nineta dels Ulls volem, d’una banda, donar a conèixer el retinoblastoma i els seus símptomes per aconseguir un diagnòstic precoç de la malaltia. Per altra banda, l’objectiu principal de la jornada és promoure la inclusió de tots els infants a les aules, perquè tots som diferents i, per això, tots som especials.

Podeu triar el dia que us vagi millor al llarg de tot el curs escolar. Per exemple, una opció seria aprofitar el dia 20 de novembre, que és el dia Mundial de la Infància.

I si encara no us heu inscrit, animeu-vos! Ho podeu fer durant tot el curs!

Vídeo promocional de la 3a jornada:

By loading the video, you agree to YouTube's privacy policy.
Learn more

Load video

Dades, per ara, de la Jornada 3 (2023):

Centres
Alumnes

By loading the map, you agree to Google's privacy policy.
Learn more

Load map

Durant la 1a edició de la Jornada de les superheroïnes i els superherois, 49 centres de Catalunya i de la província de Pontevedra van convertir-se en centres amb superpoders!

En la 2a edició, vam aconseguir 111 centres de tot l'estat.

I volem arribar a moltes més escoles! Ens hi ajudeu?

Altres edicions:

Com podeu col·laborar amb nosaltres?

Instagram: @fundacio_laninetadelsulls

Twitter: @laninetadelsull

Facebook: @La-Nineta-dels-Ulls-

A la 1a jornada de les superheroïnes i els superherois, alguns centres van organitzar una cursa solidària, d’altres van elaborar i vendre pastissos i magdalenes, d’altres van posar una guardiola solidària a l’entrada del centre. Podeu fer el que vulgueu!

Si us animeu, els diners recaptats es destinaran al projecte de recerca de test de biòpsia líquida per la detecció precoç de segons tumors en pacients de retinoblastoma hereditari. Es tracta d’un projecte que estem impulsant des de la Fundació, i en el que participen diferents hospitals d’Espanya i Llatinoamèrica (més informació aquí).

Tenim diferents productes: Boc’n’Roll, Bandana o xapes. Trobareu més informació a l’apartat de Donacions originals a la nostra pàgina web.