Carme Julià Ferré

(Presidenta). Llicenciada en Matemàtiques i Doctora en Informàtica, professora agregada a la URV.

Joan Carles Castillo Ferré

(Secretari). Director i professor de formació viària, cursant el grau de Psicologia a la UOC. President d’AENAR (associació espanyola de nens i nenes afectats per retinoblastoma) des de l’any 2018.

La Carme i en Joan Carles són pares de l’Anna i la Júlia, diagnosticada de retinoblastoma al 2018, quan tenia 8 mesos.

Marc Bertrand Peral

(vocal-vicepresident). Diplomat en Administració d’empreses i Màster en Fundacions i Associacions. Empresari de Barcelona.

Anna Salvatella Giralt

(vocal-vicesecretària). Llicenciada en Física i Màster en Informàtica, analista de riscos d’empresa en una entitat bancària.

L’Anna i en Marc han participat activament en el món del lleure per infants i adolescents, amb especial atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual.

Tria:
Vols aplicar el teu donatiu a la deducció prevista en la legislació de l’IRPF?​

El formulari s'ha enviat amb èxit

Moltes gràcies!