El Sosciathlon bat el rècord de participació i de recaptació

El dia 1 d’octubre, a la platja de la Pineda, va tenir lloc la 8a edició del Sosciathlon, que ha aconseguit batre el rècord històric de participació, més de 1.500 participants i de recaptació, 27.550€ que es repartiran al 50% entre l’Hospital Sant Joan de Déu i la Fundació La Nineta dels Ulls.

Els 13.775€ de la Fundació es destinaran integrament al projecte de Biòpsia Líquida que impulsem.

Una jornada que a la Fundació recordarem sempre per la solidaritat i la generositat de totes les persones implicades, en un esdeveniment que combina a la perfecció l’esport i la solidaritat, amb una organització impecable, que fa que la gent pugui gaudir de totes les activitats preparades.

El Sosciathlon s’organitza gràcies a les persones de la junta directiva que dediquen gran part de l’any a la seva organització, juntament amb més de 120 voluntàries i voluntaris que donen suport durant la jornada.

Sosciathlon neix l’any 2014 i té com a finalitats:

Sensibilització: promoure la sensibilització i els valors socials (Solidaritat, voluntariat, ajuda, compromís ..)

Inscripcions 100% solidàries: aconseguir que les inscripcions de tots els participants siguin 100% solidàries.

Repartir lo recaptat: repartir tot el recaptat de cada esdeveniment al 50% entre dues entitats benèfiques escollides.

Promoure la salut: promoure la Salut i la Cultura gaudint d’un dia fent esport.
El nostre sincer agraïment  a l’Ajuntament de Vila-seca, la Policía Local de Vila-seca, Proteccio civil vilaseca, Servitur Salvament, Patronat de Turisme La Pineda Platja, i brigada municipal.
També als col·laboradors de la Fundació: Az-Azeytun, Celler Rialla, Vins Algars i Vinazo en lata “Fusco Lusco”.