Campanya de les roses solidàries

Durant el mes d’abril, la Fundació La Nineta dels Ulls ha llançat una iniciativa solidària amb l’objectiu de recaptar fons per a la investigació i el suport a les famílies afectades pel retinoblastoma. La venda de roses solidàries s’ha convertit en un acte simbòlic que busca conscienciar i donar suport a aquesta causa. En total s’han aconseguit vendre més de 250 roses!

A través d’aquesta campanya, la fundació busca sensibilitzar la societat sobre la importància de la investigació en aquest camp, així com proporcionar ajuda i suport a les famílies que es veuen afectades per aquesta malaltia.

El retinoblastoma és un tipus de càncer que es desenvolupa a la retina dels infants i és la forma més comuna de càncer ocular pediàtric. Malgrat ser una malaltia poc freqüent, la seva detecció precoç i el tractament adequat són fonamentals per a la seva curació. No obstant això, moltes famílies es troben amb barreres econòmiques i emocionals en el procés de tractament i recuperació dels seus fills.

En aquest sentit, la Fundació La Nineta dels Ulls ha decidit impulsar aquesta iniciativa solidària per proporcionar un suport integral a les famílies afectades. Els fons recaptats a través de la venda de roses solidàries es destinaran principalment a la investigació mèdica per millorar el diagnòstic i el tractament del retinoblastoma, així com a programes d’acompanyament emocional i assistència econòmica per a les famílies.

La campanya de vendes de roses solidàries s’ha estès per diferents punts del territori català, amb la participació activa de voluntàries que han confeccionat les roses i col·laboradors/es i membres de la fundació que ha fet difusió i han ajudat a la seva venda tant de forma físic com per mitjà de les xarxes.

La campanya de les roses solidàries aporta una simbologia molt especial i a més, aportar molt valor en la feina que fa la fundació per a la millora de la vida dels nens i les famílies afectades per aquesta malaltia.