Verema Solidària

El dia 10 de setembre es va celebrar al celler Altavins de Batea la Verema Solidaria en benefici de la Fundació La Nineta dels Ulls. La jornada va reunir a més de 100persones que van disfrutar d’una vetllada plena d’emocions i solidaritat.

La jornadava començar a les 17 de la tarde, amb la recepció i una copa de benvinguda per a tots els assistents. A las 18 es va anar a veremar una vinya molt antiga de macabeu, on grans i petits van disfrutar d’allò més. La verema es va portar a la bodega on fou pitjada pels més petits, extraent el most del que s’elaborarà el vi solidari. Mentrestant, tots els assistent van poder degustar una gran varietat de vins de la Terra Alta dels cellers Altavins, celler Rialla, celler la Botera, Vinos Piñol y Herencia Altés.

Amb l’arribada de la nit, es va servir el sopar a càrrec de la cuina de la Lore, on es van poder degustar plats de la cuina de la Terra Alta.

Tota la jornada fou amenitzada pel DJ Woddy i els MArlou, que ens ho van fer passar d’allò més bé.

Durant tota la tarda, l’artista Núria Marinés va pintar un quadre en directe que, en finalitzar la jornada es va sortejar juntament amb una fotografía del fotògraf internacional Sergi Margalef.

Volem agraïr moltíssim a totes les persones que van assistir a la jornada, persones arribades d’arreu d’España que, a banda de disfrutar de les meravelles dels vins de la Terra Alta, van poder conèixer la nostra Fundació y saber una miqueta més del retinoblastoma.

Un agraiment molt especial a tots el col·laboradors: La Serra de Matines, Sergi Castillo, Herència Altés, Celler Piñol, Celler la Rialla, Celler la botera, Celler Coma d’en Bonet, Celler Bernaví Vinyaters, Masba Events, Fertirec, , la Verema Soliidària, Los Barlou, Nuri Mariné, Woddy, Sergi Margalef molt especialment al celler Altavins.

Una mostra de la jornada: