Setmana del retinoblastoma a Formentera

Setmana molt intensa al SD Formentera, dedicada a la difusió i el coneixement del retinoblastoma. El dia 1 de desembre, dins el programa “El Corner” del club es va fer una entrevista al Jorge Jurado, jugador, entrenador del club i afectat de retinoblastoma quan tenia 2 mesos d’edat, a la Natalia Tortrino i al Nicolás Kindermann, pares d’una nena amb retinoblastoma. Durant l’entrevista (que podeu veure aquí), tots ells van explicar la seva experiència amb la malaltia i fou molt interessant veure les diferents perspectives. El Jorge ho va viure des del desconeixement i el Nico i la Natalia amb molta consciència del que estava passant però en ambdós casos han afrontat la vida amb la màxima naturalitat i pensant rn tot el que poden aportar fruit de la seva experiència.

El diumenge 4 de desembre i coincidint amb el partit de Formentera-el Prat es van habilitar les taquilles per fer un partit solidari, incloent la fila cero. Es van recaptar un total de 680€ que es destinaran als projectes d’investigació que impulsa la Fundació.

El Formentera és un club que, com diu el seu president, prioritza la formació de bones persones per sobre de bons jugadors. Nosaltres estem molt agraïts que un club amb aquests valors hagi dedicat aquesta setmana al retinoblastoma i que ens hagi ajudat tant a fer-ne difusió.

GRÀCIES SD. FORMENTERA!