Sessió de formació sobre patologies oculars

El dia 14 de novembre va tenir lloc a l’Institut d’Oncologia de Catalunya, una sessió de formació per a pacients i familiars amb patologies i tumors oculars.

La xerrada va tenir ponents tan reconeguts com el Dr. Jaume Català, la Dra. Cristina Gutierrez, la Dra. Maravillas Abia, la Dra. Estefania Cobos i el Dr Josep Maria  Caminal. Tots ells ens van parlar dels diferents tractaments i avenços en les malalties y tumors oculars i tot/es les assistents van poder resoldre tota mena de dubtes. En el tram fina de la jornada, les fundacions i associacions de pacients vam tenir l’oportunitat d’explicar els nostres projectes i nosaltres, a més, vam poder explicar la nostra estratègia de fundraising. La associacions participants van ser Pedretina, Retina Catalunya, Retina Asturias, Aenar i la fundació la Nineta dels Ulls.