Reunions de diferents projectes

Durant el mes de setembre hem mantingut diverses reunions amb les entitats i plataformes de les que la Fundació en forma part.

El dia 14 de setembre es va reunir la Comissió de l’Eix Emocional, Mental i Afectiu de la Comissió de Salut de l’Ajuntament de Tarragona. En la reunió es van concretar els diferents eixos a treballar per a la promoció del benestar i la col·laboració entre les diferents entitats que en formen part.

El dia 21 de setembre es va reunir la Comissió d’Oftalmologia de l’Hospital de la Vall d’Hebron per preparar l’esdeveniment que tindrà lloc a l’hospital el dia 11 d’octubre per commemorar el Dia Mundial de la Visió. Poder formar part de la Comissió i poder ser l’entitat de referència en retinoblastoma a l’Hospital Vall d’Hebron és un  orgull per nosaltres.

També ens hem reunit amb l’equip de la Fundació per preparar una tardor que es preveu d’allò més intensa, amb el Comité Científic per valorar els diferents projectes en curs i amb el grup d’investigadores i investigadors que treballen en el projecte de la Biòpsia Líquida.

Finalment, durant tot el mes s’han dut a terme altres reunions per planificar nous projectes, que esperem poder-vos explicar a la propera newletter.