Repte solidari

El torn C del Parc de Bombers de Llevant de Barcelona correrà la Cursa dels Bombers de Barcelona en favor de la nostra Fundació. Aquesta cursa té un format molt especial ja que la majoria de bombers corren amb l’equip de foc, cosa que n’incrementa notablement la dificultat. El podi també és únic, ja que no es premia l’equip guanyador de la cursa sinó l’equip que més diners i més donants hagi aconseguit a favor de la causa per la qual corren. A més, Bombers Solidaris aporten un 50% a cada donació feta.

Us animem a participar aquí amb les vostres donacions en aquesta gran iniciativa solidària.

Un agraïment molt gran a tots els bombers del torn C de Llevant i molt especialment a Joan Bes, impulsor de la iniciativa.