Recollim la donació de la Verema Solidaria

El dia 25 de juliol vam ser al Celller Modernista de Sant Cugat del Vallés, per assistir a la presentació dels vins de la Verema Solidaria 2022 dels cellers Altavins, Finca Parera, Can Morral i Can Calopa.

Un acte al que hi van assistir totes les entitats que han estat beneficiàries de la Verema, com són la Fundació La Nineta dels Ulls, SAO Prat, Curamsd i el centre Heura Gracia. Totes, a part de rebre la donació i fer un agraïment als cellers i a l’organització, vam poder explicar els nostres projectes i les nostres línies de treball.

En finalitzar l’acte també es va fer una breu presentació de la Verema Solidària 2023, que malauradament haurà de modificar el seu format a causa de la sequera que està assolant el nostre territori i que fa que els diferents cellers hagin d’afrontar una situació molt complicada. De tota manera, ja es va poder anunciar que el proper 2 de setembre es durà a terme una verema al celler Torelló Viticultors amb moltes sorpreses i novetats.

Des de la Fundació volem agrair molt especialment al celler Altavins per haver pensat en nosaltres i a la Verema Solidària per dur a terme un esdeveniment tan important per la captació de fons com per la difusió d’entittats com la nostra.