Mes intens als mitjans de comunicació

El mes de febrer ha estat un mes intens als mitjans de comunicació.
El dia 3 es va emetre una entrevista a la nostra presidenta, la Carme Julià, al programa Catalunya Migdia de Catalunya Informació, on la Carme va poder explicar la tasca de la nostra Fundació i la fita aconseguida al Parlament de Catalunya amb la modificació del protocol de les revisions pediàtriques.
El dia 16 vam ser, juntament amb el Celler Rialla, notícia al Nacio Digital. En la notícia s’explicava el projecte del vi solidari que han fet al celler que consisteix en donar una part dels beneficis de la venda del seu vi rosat a la Fundació. En la mateixa línia, el dijous 23 La Susanna Suñé del Celler Rialla i en Joan Carles Castillo van ser a Radio Mora d’Ebre per explicar el projecte de col·laboració.
El divendres 23, en Joan Carles Castillo va ser al programa Districte 21 del Canal 21, amb la periodista Flora Saura per explicar el projecte de la Fundació i les activitats que es duran a terme el Dia Mundial de les Malalties Minoritàries.
Finalment, el dia 27 vam ser a Tarragona Radio per parlar de la Fundació i de la Jornada del Dia Mundial de les Malalties Minoritàries a la Pedrera de Barcelona.