La jornada de les superheroïnes a la Granja Neri

El dia 15 de desembre va dur a terme una de les accions més boniques i emotives que hem dut a terme a la Fundació. 26 infants d’entre 1 i 16 anys van celebrar la Jornada de les Superheroïnes a la Granja Escola Neri. Un entorn privilegiat on, guiats per la Gemma Neri, els infants van aprendre quin és el superpoder de cada animal de la granja, la impermeabilitat dels ànecs i les oques i la capacitat de reconèixer les emocions de les persones que tenen els cavalls, per exemple. Al finalitzar van fer un berenar i es van empotar un súper buf de la Fundació.

Els infants participants són acollits i atesos per Intress, una entitat que gestiona llars d’acollida per infants en situació de vulnerabilitat, dones que han rebut maltractaments i joves nouvinguts/des. Col·laborar amb entitats, com la Granja Neri i Intress, amb uns principis i uns valors tan arrelats, ens dona força i ens guia en el camí a seguir a la Fundació.