La Fundació La Nineta dels Ulls Impulsa la Conscienciació sobre el Retinoblastoma en la Setmana Mundial

En el marc de la Setmana Mundial del Retinoblastoma, la Fundació La Nineta dels Ulls ha dut a terme una sèrie d’actes per sensibilitzar sobre aquesta malaltia ocular que afecta principalment als infants. A continuació, detallem les accions realitzades per la Fundació:

1. Col·laboració a Xarxes Socials:
    • Els reconeguts actors Joel Joan i Llol Bertràn s’han unit a la causa compartint informació rellevant sobre el retinoblastoma a través de les seves xarxes socials. Amb milers de seguidors, aquesta col·laboració ha estat fonamental per arribar a un públic més ampli i conscienciar sobre la importància del diagnòstic precoç i el tractament adequat.
  2. Publicacions sobre Símptomes i Prevenció:
    • La Fundació ha creat contingut específic sobre els símptomes del retinoblastoma i les mesures preventives que les famílies poden prendre. Aquests materials s’han compartit a través de les xarxes socials i el lloc web de la Fundació per educar la població i fomentar la detecció precoç.
  3. Compartir Publicacions d’Entitats Europees:
    • La Fundació La Nineta dels Ulls ha estat activa en la difusió de contingut d’altres organitzacions europees que treballen en la lluita contra el retinoblastoma. Aquesta col·laboració transnacional és essencial per intercanviar coneixements i recursos, així com per unir esforços en la investigació i el suport als pacients.
  4. Xerrada sobre la Vida amb Pacients Adults:
    • En un emotiu esdeveniment, la Fundació va organitzar una xerrada amb la presència de diversos pacients adults de retinoblastoma. L’Anna, el Roger, el Martin, la Melissa, la Sabina i el David van compartir les seves experiències, desafiaments i èxits. Aquesta trobada va ser una oportunitat per inspirar altres afectats i mostrar que la vida després del retinoblastoma és possible.

La Fundació La Nineta dels Ulls continua treballant incansablement per millorar la qualitat de vida dels pacients i les seves famílies, i aquests actes en la Setmana Mundial són un pas més cap a la sensibilització i l’esperança en la lluita contra aquesta malaltia ocular.