La Fundació La Nineta dels Ulls, entre les 100 entitats més votades en la convocatòria de ‘La Voz del Paciente’

En un esdeveniment que marca un abans i un després en el suport a les iniciatives de salut comunitària, la Fundació La Nineta dels Ulls ha estat seleccionada com una de les 100 entitats més votades en la prestigiosa convocatòria de ‘La Voz del Paciente’, organitzada pels Laboratoris Cinfa.

Aquest reconeixement destaca la labor incansable de la Fundació en la investigació i divulgació del retinoblastoma, una malaltia ocular que afecta principalment infants. La missió de la Fundació és clara: potenciar la recerca i millorar la qualitat de vida dels pacients i les seves famílies.

La iniciativa solidària de Cinfa té com a objectiu donar visibilitat i suport econòmic a les associacions de pacients que juguen un paper fonamental en l’assistència física, mental i emocional dels afectats i els seus cuidadors. Des de la seva primera edició l’any 2019, ‘La Voz del Paciente’ ha contribuït a més de 200 projectes, amb aportacions significatives que han permès el desenvolupament de nombroses iniciatives.

La selecció de la Fundació La Nineta dels Ulls com una de les entitats més votades és un testimoni de la confiança i l’estima que les persones tenen en la seva tasca. Aquesta distinció no només proporciona un impuls financer per a la Fundació, sinó que també reafirma el seu compromís amb la causa i la necessitat de continuar treballant per un futur sense retinoblastoma.

El finançament aconseguit gràcies a aquest reconeixement servirà per finançar un projecte d’empoderament de pacients i famílies:

En col·laboració amb Nixi for Children i la Fundació Ricky Rubio, la Fundació La Nineta dels Ulls està desenvolupant un programa innovador per proporcionar suport integral als pacients afectats pel retinoblastoma i les seves famílies. Aquest projecte té com a objectiu l’Educació i la Informació: Proporcionar recursos educatius i informació detallada sobre el retinoblastoma, els tractaments disponibles i els aspectes emocionals relacionats amb la malaltia. Aquesta formació ajudarà els pacients i les seves famílies a prendre decisions informades i a gestionar millor la seva situació.

La Fundació La Nineta dels Ulls està compromesa a fer una diferència real en la vida dels pacients i les seves famílies. Aquest projecte d’empoderament és un pas important cap a aquest objectiu, i la col·laboració amb altres organitzacions és fonamental per aconseguir-ho.