Impulsem un nou projecte

Les jornades Barcelona Medical Photonics Network, celebrades a l’Hospital Sant Joan de Déu, van tenir una gran assistència de professionals mèdics i investigadors/es. Aquest any, per primer cop, es va convidar una entitat de pacients, la Fundació La Nineta dels Ulls.

Durant l’esdeveniment, la Fundació La Nineta dels Ulls va anunciar una significativa donació de 10.000 euros per al projecte “Retinoblastoma Patient Stratification for Personalized and Effective Treatments” (Estratificació de pacients de retinoblastoma per a tractaments personalitzats i efectius), una iniciativa innovadora que busca millorar la comprensió i el tractament d’aquest tipus de càncer infantil.

El retinoblastoma és una malaltia rara que afecta la retina dels infants i, tot i que el tractament ha avançat en les últimes dècades, encara es necessiten estratègies més precises i personalitzades per garantir la millor resposta terapèutica per a cada pacient. És en aquest context que la donació de la Fundació La Nineta dels Ulls adquireix un valor especial, ja que contribuirà directament a impulsar la recerca i el desenvolupament de noves teràpies més eficaces i específiques per al retinoblastoma.

La participació activa de la Fundació en aquestes jornades no només reafirma el seu compromís amb la lluita contra el càncer infantil, sinó que també posa de manifest la importància de la col·laboració entre els diferents agents implicats en la recerca mèdica i científica. Amb aquesta donació, la Fundació no només dóna suport econòmic, sinó que també transmet un missatge de determinació i esperança a totes les famílies afectades pel retinoblastoma.