I Torneig Solidari Nineta dels Ulls al CLub de Golf Costa Daurada

El dia 28 de juliol es va celebrar la primera edició del torneig solidari Nineta dels Ulls a les instal·lacions del Club de Golf Costa Daurada.

El torneig va comptar amb la participació de 42 parelles repartides entre diferents categories: 1a i 2a masculina, 1a i 2a femenina, 1a i 2a mixta i iniciació.

La jornada va començar a les 17:30h amb la recepció dels participants a qui se’ls va fer entrega del wellcome pack: una samarreta gentilesa de Querva Comercial, un bock’n roll de la Fundació, un overgrip gentilesa de Padel Nuestro, un val descompte de l’Aquum, un val descompte de Wala, un tiquet de beguda, un tiquet per a la botifarrada i un tiquet de mojito.

A partir de les 18:00h les 7 pistes es van omplir de participants jugant partits de 30 minuts amb punt d’or i la competició es va allargar fins les 23:30h, hora en que es va fer l’entrega de premis (medalla i ampolla de vi gentilesa del Golf Costa Daurada i samarreta gentilesa de Padel Nuestro) i el sorteig de regals: vermut i moscatell de Vins Julià, cava del Golf Costa Daurada, una entrada doble per l’Aquum i un àpat al restaurant La Taggliatella.

La jornada es va cloure ben entrada la matinada. Una jornada amb una organització i una acollida impecable per part de l’organització del golf Costa Daurada que ens va permetre gaudir d’una jornada que per nosaltres serà inoblidable i que esperem repetir en moltes més ocasions.