Gala de Dansa solidària

El diumenge 12 de febrer es va celebrar al Centre Cultural Municipal de Valls, la Gala Infantil de Dansa que organitza l’associació de professors de Dansa de les comarques de Tarragona. Hi van participar l’Escola Escena de Salou, l’Estudi de Dansa Ma Carmen Gallardo, l’Estudi Giselle, l’Escola de Dansa Maria Lozano, l’Estudi de Dansa i Flamenc & ACAF de Meritxell Puvill, l’Escola de Dansa Camí de Mar, Dansart Pilar Merle, l’Associació de Ball la Sènia, l’EDC l’Espluga de Francolí, l’escola Jas Dansa, l’Escola de Dansa del Centre Cívic de Reus, l’ATGN.
La Gala va començar amb la projecció d’un vídeo de presentació de la Fundació i l’entrega de fulletons d’informació. Posteriorment es va celebrar la Gala que va tenir un total de 23 actuacions.