Entrevista al Dr. Català

Know the Glow és una organització de referència mundial en la difusió del retinoblastoma i de la leucocoria. Fundada per Megan Webber, Lannette Turricchi i Sandra Roderick, compten amb un equip científic molt important amb cientifics com la Dra. Jesse Berry o el Dr. Bryan F. Shaw (amb qui col·laborem an l’aplicació de detecció precoç).

Des dels inicis de la nostra Fundació hem mantingut una molt bona relació de cooperació i, seguint amb la seva dinàmica de difusió, han publicat una entrevista al Dr. Jaume Català, qui és a dia d’avui, un dels professionals més reconeguts en les malalties de retina. A l’entrevista també fan referència a la bona relació i col·laboració del Dr. Català i la nostra Fundació.
Podeu llegir l’entrevista sencera aquí.