Ens reunim amb el Dr. Guillermo Chantada, President de la SIOP

El dia 28 d’agost ens vam reunir a l’Hospital Sant Joan de Déu amb el President de la Societat Internacional d’Oncologia Pediàtrica (SIOP), el Dr. Guillermo Chantada que, a més, és membre del Comité Científic de la nostra Fundació.

Durant més d’una hora vam poder parlar sobre els diferents projectes de la Fundació i el Dr. Chantada es va mostrar molt predisposat a ajudar-nos en la nostra tasca de crear una xarxa mundial de col·laboració en els diferents projectes que impulsem, espècialment en el projecte de la Biòpsia Líquida.

Tenir l’oportunitat de reunir-nos amb un dels referents mundials en retinoblastoma és per a la Fundació tot un honor i les felicitacions i suport rebut pel Dr Chantada ens encoratgen a continuar impulsant de forma ferma la investigació en retinoblastoma.