El Sosciathlon 2023 amb la Fundació i l’Hospital Sant Joan de Déu

La vuitena edició del Sosciathlon anirà en benefici de la nostra Fundació i de l’Hospital Sant Joan de Déu.

L’any 2014, per poder identificar el projecte esportiu 100% solidari de l’Associació, es crea una marca anomenada SOSCIATHLON, que vol dir “Ajuda Social a través de l’esport” que organitza esdeveniments esportius 100% solidaris a la Costa Daurada (La Pineda Platja a Vila-seca, Salou, Cambrils…)

Les seves finalitats principals són:

1. Promoure la sensibilització i els valors socials (Solidaritat, voluntariat, ajuda, compromís ..)
  2. Aconseguir que les inscripcions de tots els participants siguin 100% solidàries.
  3. Repartir tot el recaptat de cada esdeveniment al 50% entre dues entitats benèfiques escollides.
  4. Promoure la Salut i la Cultura gaudint d’un dia fent esport.

Al Sosciathlon s’hi pot participar en diferents modalitats:

• Caminar i córrer: cursa solidària de 5 Km.
  • Nedar: nedar a aigües obertes.
  • Pedalejar: cursa de 12 Km amb bicicleta.
  • Zumba: zumba a la zona 0.

Us deixem l’enllaç.  Les incripcions que seran del dia 4 de setembre fins al dia 28.