El Pintor Xavier Viña (Xeifff) col·labora amb la Fundació

L’artista Xavier Viña Carbó (Xeifff), va realitzar una exhibició d’art els dies 5 i 6 d’agost a la Plaça Major de Batea, en el marc de la Festa Major. L’exhibició es va dur a terme dins el porxos de la plaça, fet que li donava un encant especial.

L’artista va decidir donar part de la recaptació de la venda de la seva obra a la nostra Fundació, fet que ens omple d’alegria i agraïment pel suport d’artistes joves i amb gran talent que aposten per desenvolupar la seva creació a la Terra Alta, concretament a Horta de Sant Joan.

En Xavier és un professional del disseny gràfic que dedica la màxima energia i ganes al treball per aconseguir els seus objectius. Molt versàtil amb el que envolta el món de l’art, ja que li agrada tant el disseny gràfic com el muralisme, la pintura tradicional, el digital o la il·lustració.

Us deixem l’enllaç al seu blog on podreu veure gran part de la seva creació.