Regata Solidària

El cap de setmana del 17 i 18 de setembre, al Reial Club Nautic de Tarragona va disputar-se la 41ª edició de la Regata Santa Tecla de vela creuers i que va comptar amb una participació total de 21 embarcacions. Aquest any la regata ha adoptat un format solidari que ens ha permès donar a conèixer la nostra Fundació, explicar la simptomatologia de la malaltia i rebre donacions que podrem destinar als diferents projectes d’investigació que tenim en marxa.

La jornada del dissabte dia 17 va començar a les 10,30 amb la xerrada tècnica per als patrons i on la nostra presidenta, també va poder presentar la Fundació. Tot i que l’inici de la regata estava previst a les 12h, es va posposar a les 13,54h per la manca de vent però a partir de llavors les embarcacions van poder navegar en unes condicions òptimes. En canvi la jornada del diumenge dia 18 es va haver de suspendre, un cop iniciada, per la manca de vent.

Al finalitzar la regata es va fer l’entrega de trofeus i obsequis de la Fundació i es va oferir un aperitiu a tots els participants. La Fundació va estar present a l’acte i vam poder donar informació a tots els presents alhora que es va fer una recol·lecta de donacions. L’acte va comptar amb la presència de la presidenta del Reial Club Nautic de Tarragona i del de Torredembarra.

Tots els resultat i la informació a: https://www.rcntarragona.org/41a-regata-santa-tecla/