La Fundació viatja a Atenes per assistir a l’EURbG

El Congrés Europeu de Retinoblastoma (EurbG 2024) va reunir experts, professionals i associacions de tot el continent per abordar els últims avenços en la recerca i tractament d’aquesta malaltia ocular rara.

L’esdeveniment, que va tenir lloc a Atenes del 30 de maig a l’1 de juny, va ser una oportunitat per a la Fundació La Nineta dels Ulls de connectar amb altres organitzacions dedicades a la mateixa causa. Durant les sessions de treball i les xerrades, es van trobar amb dues associacions rellevants: Retinostop de França i una nova associació de Grècia. Aquesta col·laboració transfronterera és fonamental per compartir coneixements, recursos i estratègies per millorar la vida dels pacients i les seves famílies.

Els recercadors i recercadores europeus també van ser protagonistes en aquest congrés. La Fundació La Nineta dels Ulls va intercanviar idees amb experts de diferents països, explorant noves vies de recerca i tractament. Entre els assistents, va destacar la presència de la Dra. Jessy Berry i el Dr. David Abramson dels EUA, dos referents en la investigació del retinoblastoma. Les seves presentacions van oferir una visió actualitzada sobre les teràpies i els avenços més recents.

L’esperit de col·laboració i la passió per millorar la salut ocular dels nens van ser evidents al Congrés Europeu de Retinoblastoma. La Fundació La Nineta dels Ulls, amb la seva dedicació i compromís, va contribuir a aquesta xarxa global de suport i coneixement. Els participants van marxar amb la certesa que, treballant junts, podem fer avançar la recerca i oferir esperança als afectats per aquesta malaltia.