La Fundació La Nineta dels Ulls entrega els premis del Sorteig Solidari

La Fundació La Nineta dels Ulls ha lliurat els premis del seu sorteig solidari, l’objectiu del qual era recaptar fons per a la investigació del retinoblastoma. Els guardons, una pilota signada per l’equip del FC Barcelona femení i una equipació d’entrenament del club, van ser atorgats a les afortunades, Esper del Forn de Pa la Llesca i Jordina Mora. Els premis van ser  cedits per Rafel Navarro, segon entrenador del FC Barcelona femení, com a mostra del seu compromís amb la causa.

La Fundació està molt agraïda pel suport rebut. Cada aportació ens apropa més al nostre objectiu de millorar la vida de les persones afectades per malalties rares. Aquest sorteig no només ha estat una manera de recaptar fons, sinó també de crear consciència sobre la importància de la investigació en aquest camp.

El sorteig solidari de La Nineta dels Ulls ha estat una de les múltiples activitats que la fundació organitza al llarg de l’any per recaptar fons i sensibilitzar el públic sobre el retinoblastoma. La Fundació, coneguda per la seva dedicació a la investigació i el suport a les famílies afectades, continua treballant incansablement per assolir avenços significatius en aquest àmbit.

La Nineta dels Ulls reafirma el seu compromís de continuar promovent iniciatives solidàries i projectes de recerca que marquin una diferència a la vida de moltes persones.