Jornada solidària a Can Masdeu

El dia 6 de novembre es va celebrar a Can Masdeu un jornada solidaria de les malalties amb baixa visió a l’espai de Can Masdeu de Barcelona. Durant tot el dia es van dur a terme activitats per explicar diferents malalties com la retinosis pigmentaria, la cataracta congènita o el retinoblastoma. També es va fer un dinar solidari, diferents tallers i concerts.

Per part de la fundació, la Rosa Valls, membre del nostre equip va poder fer una xerrada explicant la fundació i els símptomes del retinoblastoma. Al finalitzar la jornada es van recaptar 344€ que es van donar íntegrament a la fundació

Volem agrair la solidaritat de la Pepi Puerta i dels seus fills en organitzar la jornada i pensar en nosaltres com a beneficiaris.