Xerrada escola PAX

El dia 23 de novembre, dins els actes de la jornada de les superheroïnes i superherois i el projecte europeu “Involve, connect and teach for inclusion”, vam ser a l’escola Pax on vam fer dos xerrades. La primera als alumnes de 5è explicant la fundació i el retinoblastoma i la segona als alumnes de 6è on vam parlar de la importància del treball en grup i del voluntariat.
Ambdues xerrades van tenir molta participació per part de l’alumnat de l’escola, els quals es van mostrar molt interessats i van fer aportacions molt constructives.
L’escola PAX ha estat sempre un centre de referència i amb aquestes accions ens ajuda en la difusió de la fundació, alhora que empodera els infants en aspectes molt importants que probablement hauran de desenvolupar al llarg de la seva vida.