Rebem una ajuda molt important de FEDER

La Fundació som una de les entitats beneficiaries dels ajuts que la Fundació FEDER otorga per a la investigació de les malalties minoritàries.

L’ajuda té una dotació de 25.000€ que es destina íntegrament al projecte “Estudi de càncer secundari en pacients amb retinoblastoma hereditari; disseny d’una estratègia basada en biòpsia líquida per a un diagnòstic precoç i un seguiment adequat”,  que té com a investigador principal al Dr. Eduard Serra, es desenvolupa a l’Institut d’Investigació Germans Trias i Pujol – IGTP amb la col·laboració de diferents hospitals tant nacionals com internacionals i que impulsem des de la Fundació.

La Fundació FEDER va iniciar aquest projecte el 2015 i des de llavors ha impulsat 24 línies d’investigació i han valorat 240  projectes.

FEDER posa en valor la importància d’avançar en el coneixement de les malalties minoritàries, millorar el diagnòstic i el tractament i oferir esperança a les persones afectades i les seves famílies.

Aquestes ajudes són possibles gràcies a la col·laboració de: Aquadeus, Alexion, Fundación Telefónica, Ruesma, Globalvia, Deloitte, Granini, Seguros Santa Lucía, En Ruta por las enfermedades raras, Otro Mundo es Posible, la Carrera de la Guardia Civil de Zamora de la entidad Corriendo con el Corazón por Hugo, COPTOCAM, la Fundación Valencia CF y EPIC.