Hem estat escollits com a entitat beneficiària del Teaming dels treballadors de Port Aventura

El passat 6 d’abril vam viure un dia molt especial, ja que vam assistir al Fòrum de Benvinguda de la nova temporada de Port Aventura per a tots els treballadors.

El motiu de la invitació és que la Fundació La Nineta dels Ulls ha sigut una de les dos entitats beneficiàries del Teaming dels treballadors juntament amb l’associació SAMS, que ha presentat un projecte per cardioprotegir als instituts de Tarragona mitjançant la formació de l’alumnat.

Allí, a part de veure en primícia les noves actuacions del parc d’atraccions, també vam poder parlar de la fundació. La presidenta va fer un discurs agraint el suport que ens van donar, i vam aprofitar per presentar un vídeo molt curt per explicar que era la fundació i on anaven a parar aquests diners.

By loading the video, you agree to YouTube’s privacy policy.
Learn more

Load video

Com es diu breument al vídeo, la nostra fundació dedicarà els fons al projecte del test de biòpsia líquida que acabem de començar. Aquesta, permetrà la detecció precoç dels possibles segons tumors en pacients de retinoblastoma.

Agrair a l’Albert Mellado i a la seva gran família el seu suport i solidaritat. Així com al President de la Fundación PortAventura, Ramon Marsal, i al gerent Sergi Padilla, la seva gran tasca i el caliu rebut durant tota la jornada.