Formem part de la Comissió d’Oftalmologia de l’Hospital de la Vall d’Hebron

El dia 27 de gener vam assistir a la primera reunió de la Comissió d’Oftalmologia de l’Hospital de la Vall d’Hebron, un centre de referència en el tractament del retinoblastoma.

Aquesta comissió s’engloba dins un nou model de participació ciutadana en la presa de decisions de l’Hospital, on pacients, familiars i professionals dissenyaran estràtegies conjuntes per a una millora dels serveis assistencials de l’hospital.

La Comissió d’Oftalmologia està formada per professionals de l’àrea d’oftalmologia pediàtrica i d’adults de l’hospital i per representants de diferents fundacions i associacions de pacients com Retina Catalunya, Once o l’associació discapacitat visual Catalunya. La nostra Fundació serà la representant de la part de pediatria i col·laborarà en diferents campanyes de sensibilització i difusió que ja s’estan preparant. A més, la Fundació passarà a ser l’entitat de referència per als i les pacients de retinoblastoma de l’Hospital, un aspecte molt important per a famílies i pacients tal i com es va transmetre des del mateix hospital.

Poder donar suport a les famílies i pacients de la Vall d’Hebron ens ajuda molt en la nostra tasca de difusió i suport a les famílies i ens anima a seguir treballant.