Un Nadal ple d’esdeveniments solidaris

Coincidint amb les Festes de Nadal, els dies 2, 3, 7 i 8 de gener es van celebrar diferents esdeveniments solidaris en favor de la Fundació.

El primer va ser organitzat pels membres d’Alanyà Team, una escola d’arts marcials i defensa personal de Batea, que van oferir un curs de dos dies de durada de defensa personal.  Un curs obert a totes les edats on les persones participants van poder aprendre tota classe d’estratègies per fugir d’una agressió. Els valors de la no violència i d’evitació del conflicte van estar molt presents durant les dues jornades per part de l’instructor, l’Albert Alanyà .

La Banda Comarcal de la Terra Alta és una banda formada per músics de la majoria de poblacions de la comarca, que s’ajunten tres cops l’any per oferir concerts solidaris. En aquesta ocasió en concert celebrat al Casal de la Fatarella va ser en favor de la nostra Fundació. Al concert s’hi va poder escoltar música de cinema, amb cançons tan mítiques com la banda sonora de “Pirates del Carib” “Up” o “El Senyor dels Anells”.

Per últim el Centre Cultural i Recreatiu Sant Isidre “La Germandat” de Batea, va organitzar, coincidint amb el darrer dia de les Fires, un esdeveniment solidari amb l’escola Dance&Fun de Tortosa. Un espectacle amb més de 80 artistes a l’escenari, que van demostrar les seves grans dots i coordinació pel ball i que van fer passar una tarda inoblidable als assistents.

Volem agrair de tot cor a totes les entitats la seva solidaritat organitzant uns esdeveniments tan especials.