TORNEIG SOLIDARI

El dia 17 de setembre vam assistir al primer torneig solidari de veteranes organitzat pel CF. Sant Joan Despí-San Pancracio del qual la nostra fundació en va ser la beneficiaria. Volem agrair l’acollida i la implicació de tot l’equip tècnic i directiu del Club i molt especialment a la jugadora Helena Balagué per ser la impulsora de la iniciativa.

Al toneig hi van participar els equips Mum’s WSS Barcelona, el Fc. Begues i l’equip amfitrió. A destacar l’esportivitat viscuda al torneig on els resultats van passar a un segon pla quan al finalitzar el torneig tothom es va voler fer una foto amb la pancarta de la Fundació.

A destacar la presencia de tota la directiva del club, de les autoritats municipals i del periodista esportiu Ferran Latorre, qui està molt implicat en el projecte esportiu del club.