Primer projecte Europeu de la Fundació!

Estem d’enhorabona! Se’ns ha concedit el projecte Europeu: “Involve, connect and teaching for inclusion: educational community facing childhood cancer”, que liderem i coordinem la Fundació La Nineta dels Ulls.

El projecte està dins el programa de la Unió Europea Erasmus +, que dona suport a l’educació, la formació, la joventut i l’esport a Europa.

L’objectiu és treballar la inclusió a les aules de pacients amb càncer. Per aconseguir-ho, comptem amb REDTREE (Espanya), entitat experta en la creació de metodologies amb persones amb dificultats, i amb l’escola de Primària Sapere Aude (Polònia), amb una àmplia trajectòria implementant metodologies inclusives innovadores. Avui ja ens hem reunit per establir el calendari d’accions!

Hem encetat aquesta via de cooperació amb entitats de la Unió Europea, una estratègia que ens permetrà, de ben segur, créixer i millorar la qualitat de vida dels pacients de retinoblastoma i de càncer en general.

Proyecto Europeo donde hay los logos de los participantes