Presentem la fundació al centre penitenciari de Mas Enric

El dia 29 de novembre vam visitar el centre penitenciari de Mas Enric al Catllar (Tarragona). Un centre que juntament amb el de Can Brians, s’han implicat de manera molt activa en el projecte de 1euro1origami que impulsa la Mutua General de Catalunya.

El matí va començar amb una visita a les instal·lacions del centre, sobretot al mòdul d’educació on s’ubica l’escola i la biblioteca.

Seguidament a la sala d’actes vam poder fer la presentació de qui som i que fem a la fundació, un acte molt important perquè donava sentit a tota la feina feta pels interns i internes que han dedicat el seu temps a fer els origamis. La xerrada es va allargar molt degut al gran interès i el gran nombre de preguntes que van sorgir en relació al projecte.