Participem a la Summer School 2023

Durant la setmana del 5 a l 9 de juny, el secretari de la Fundació, Joan Carles Castillo, va assistir a la Summer School 2023, organitzada per la Plataforma de Malalties Minoritàries.

El programa del Summer School Spanish Edition ha estat desenvolupat en base a l’experiència docent dels 14 anys del programa internacional i adaptat a les necessitats de les associacions espanyoles i d’Iberoamèrica. Aquest programa està adreçat a formar patients advocates i investigadors.

El curs té per objectiu incrementar la participació dels pacients al llarg del cicle de vida del desenvolupament d’un medicament fins a la seva posada en el mercat, així com enfortir la capacitat dels representants de pacients per implicar-se en el desenvolupament de medicaments i en els processos reguladors.

Compartir aquesta formació adreçada a investigadors i pacients per analitzar, discutir i aprendre el procés dels medicaments fou una experiència emocionant i fructífera per a tots els participants.