La solidaritat segueix creixent

Aquest mes de juny s’han dut a terme diferents iniciatives solidàries:

– Durant tot el curs els alumnes de l’Institut Escola Mare de Déu del Portal de Batea han treballat a les seves cooperatives. Els alumnes de 2n han destinat part dels beneficis de les vendes dels productes de la seva cooperativa a la nostra Fundació.

A més, Teresa Julià, membre de l’equip de la Fundació, ha anat a escola per fer una xerrada explicant el projecte de la Fundació i la importància del treball en equip.

– La Carla s’ha dedicat a elaborar a mà i vendre unes arracades precioses i tot el que ha aconseguit ho ha donat a la nostra Fundació

Estem molt feliços d’envoltar-nos de persones com la Carla i la seva família

– La nostra amiga Sonia Albesa va organitzar, coincidint amb el dia internacional del ioga, una jornada solidària juntament amb el Celler Josep Vicenç de Gandesa i va destinar els beneficis a la nostra Fundació