Iniciem un conveni de col·laboració amb JCI

El dia 13 de gener ens vam reunir amb la Presidenta de JCI Catalunya (Jove Cambra Internacional), Georgina Matamoros i amb el President de JCI Terres de l’Ebre, Joan Marc Margalef amb l’objectiu de compartir projectes i d’establir vies de col·laboració.
L’embrió de la JCI, l’Associació Cívica i Progressista de Joves (YMPCA) es va formar al 13 d’octubre de 1915. Ajuden a joves d’entre 18 i 40 anys que volen millorar competències essencials per al seu futur. Ho fan creant accions que generen un impacte positiu a les ciutats. Així els seus membres aconsegueixen liderar projectes i crear una xarxa potent per al demà.
Des d’aquesta perspectiva i la seva projecció internacional, amb seus a més de 150 països, pensem que podem crear una xarxa de difusió molt important per a la nostra fundació, establint col·laboracions per a la difusió dels símptomes del retinoblastoma.
Un cop formalitzat el conveni de col·laboració, comencem a treballar i a establir propostes que puguin ajudar a les dues entitats. De fet, el proper 10 de febrer assistirem al sopar de JCI Terres de l’Ebre.