I Concurs de dibuix

Com que ja s’apropen les Festes de Nadal, a la fundació hem pensat no hi ha millor manera de felicitar les festes que amb una postal feta per infants. És per això, que hem encetat el I concurs de Nadal de la Nineta dels Ulls “ La Nineta es vesteix de Nadal”, una iniciativa que pretén donar via lliure a la creativitat dels infants,  imaginant un Nadal on la protagonista sigui la Nineta. Els infants tenen temps d’enviar-la fins al divendres dia 1 de desembre.

El concurs té tres categories: 0-5 anys; 5-10 anys; 10-15 anys. I la o el guanyador/a de cada categoria rebrà una samarreta del FC Barcelona, gentilesa de la seva Fundació i un lot de marxandatge de la fundació.

El jurat del concurs és de renom i estarà format per: L’Anna Heller (equip de la fundació), La Esther Casas (Comité científic), Armand, Joan Rioné i Xavier Vinya (Xeifff).