Vichy Catalan s’uneix a la nostra Fundació

Vichy Catalan, una empresa amb més de 140 anys d’història, se suma a les empreses amigues de la Fundació La Nineta dels Ulls. Aquesta col·laboració marca una fita significativa en els esforços de la fundació per donar suport a la investigació del retinoblastoma i donar suport a les famílies afectades per aquesta malaltia.

Vichy Catalan, reconeguda per la seva innovació i per mantenir els estàndards de qualitat més alts en els seus productes, ha decidit expandir el seu compromís a l’àmbit social. Amb aquesta aliança, l’empresa no només reforça la seva posició com a líder al sector de les aigües minerals, sinó que també demostra la seva dedicació a causes benèfiques de gran rellevància.

Vichy Catalan ha estat pionera al seu sector, no només per la qualitat de les aigües minerals, sinó també per la capacitat d’innovació contínua. Aquesta nova etapa de la seva trajectòria, marcada pel suport a la investigació del retinoblastoma, reafirma la seva missió de contribuir positivament a la societat.

Amb aquesta aliança, la Fundació La Nineta dels Ulls i Vichy Catalan es preparen per emprendre nous projectes i campanyes que augmentaran la conscienciació sobre el retinoblastoma i milloraran la qualitat de vida dels afectats.