Caminada solidària de la LLuna Plena

El dia 13 d’agost es va dur a terme la caminada de la Lluna Plena al castell de Sant Joan de Batea. Aquest any va ser solidària amb la nostra Fundació i així ho seguirà sent a partir d’ara.

La caminada va començar a les 19.00h de la tarda i, tot i que la previsió meteorològica no era massa favorable, vam empendre el camí cap al riu Algars on, després de dues hores i mitjà de caminada, vam poder contemplar una posta de sol impressionant. Després de sopar sota les estrelles i abans que sortís la lluna, vam rebre la donació de la caminada que servirà per impulsar els diferents projectes de la Fundació.

Volem agrair a totes les persones que van participar i col·laborar a la caminada, molt especialment a Manel Ulldemolins, Esteve Frisach i Antoni Altés per organitzar-la.