1a reunió transnacional del nou projecte europeu

El dia 22 de novembre va tenir lloc la primera reunió transnacional del projecte europeu que liderem a la fundació “EUROPEAN DIGITAL CAMPS FOR THE INCLUSION OF YOUTH WITH RETINOBLASTOMA: Spaces for digital and social construction of youth with retinoblastoma in Europe”. Un projecte que s’engloba dins el programa Erasmus+ i cofinançat per la Unió Europea.

La reunió va tenir lloc a les instal·lacions de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, que molt gratament ens cedeix els seus espais. A la reunió hi van assitir 2 representants de ZAvod Botter (Eslovènia), 1 representant d’Artistes du Monde (Bèlgica), 1 representant d’Small Codes (Itàlia), 1 representant d’Intress (Barcelona), 2 representants de Redtree (València) i 2 representants de la Fundació La Nineta dels Ulls.

La reunió va començar amb la presentació de les diferents entitats i així, fomentar la coneixença. Tot seguit es va presentar el projecte i la seva planificació  i vam acabar definint el rol i les tasques de cada entitat en el projecte.

La reunió va finalitzar amb un dinar de tots/es les representants i ens vam emplaçar a veure’ns de manera virtual en les diferents reunions planificades i a tornar a trobar-nos de forma presencial el proper octubre de 2024 a Florència.